Thursday 15 November 2012

Final Exam datang lagi semester ni...

Alhamdulillah, aku hampir menghabiskan pengajian aku di semester 5 ini.  Lagi satu semester lagi untuk aku menggenggam segulung diploma.  Lusa da mula final exam untuk kursus yang aku ceburi.  YaAllah, Kau bantulah aku dalam menuntut ilmuMu, berikan keberkatan pada setiap kebaikan yang pernah aku lakukan, permudahkan bagiku untuk meraih kejayaan, kebahagiaan, kesejahteraan di dunia dan akhirat, berkatkan ilmuku....aminn...

Kalau masa semester 3 dulu aku cuma ada 2 paper untuk final exam, tapi untuk semester ni, up lagi 2 paper. So, ada 4 paper yang bakal aku duduki untuk semester ni.



* Yang ni jadual final exam aku.  Saja nak publish untuk tatapan umum.  Yang hijau tu pulak sticky note.  Aku tak ada salotape(btol ke tak aku eja ni?he3...) Aku pun menggunakan kreativiti yang ada.  Tulisan pun kurang menarik dan kemas sebabnya buat jadual ni waktu jam hampir menunjukkan ke pukul satu pagi.  Jadi tulisan ni pun macam nak tidur jugak kan??*

Doakan aku ye semoga dipermudahkan untuk menjawab final exam ni.  Aku pun juga akan mendoakan semuanya.  InsyaAllah.  Oklah, aku nak pergi kenyangkan perut dan lepas tu nak sambung study.  Ayam dekat kafe tu pun da panggil-panggil aku.  hehehehe...Assalamualaikum.  Dadaa~




Smile sweetly like me!!!!!he3....


Salam Sayang,
Intan Maria

No comments:

Post a Comment